کلینیک سرویس

ما به عنوان اولین تیم فنی پورشه در کشور، سالهاست در زمینه سرویس پورشه تجربه داریم. آموزش پیوسته پرسنل فنی و به روز بودن دانش پورشه در این مرکز به همراه به روز ترین تجهیزات تعمیرگاهی تضمین کننده ارایه سرویس در بالاترین سطح کیفی و شایسته شما می باشد.

پورشه سرویس

هیجان رانندگی با پورشه به تمامی برای شما است، اما این امکان را به ما بدهید تا از این هیجان مراقبت کنیم! برای همین ما هستیم.

ما آماده ایم تا با تمرکز بر کلیه جوانب فنی و عملکردی پورشه تان بهترین تجربه رانندگی را برای شما رقم بزنیم.

با سرویسهای پیشنهادی مرکز سرویس، پورشه خود را همیشه در بالاترین سطح عملکردی قرار دهید. 

بازدید کامل خودرو

پورشه خود را از زاویه ای دیگر ببینید

یکی از اصول کاری ما در مرکز سرویس شفافیت است. اطلاع کامل شما از وضعیت سلامت پورشه تان، سرویسها و تعمیرات مورد نیاز برای داشتن بهترین عملکرد و عالی ترین تجربه.

Direct Dialogue Bay: در DDB  شما و مشاور سرویس شما میتوانید پورشه تان را از همه زوایا ببینید و همه اجزای مهم را مورد بررسی قرار دهید و با کمک از پیشرفته ترین تجهیزات DDB مرکز پورشه یک آزمایش کامل از پورشه تان به عمل آورید.

تست لغزش فرمان، تست کمک فنر ها، تست ترمز ها، تست گازهای خروجی اگزوز، تست چراغها و بازدید ظاهری قطعات زیر خودرو و بسیاری از موارد فنی دیگر.

همه این موارد برای شما به رایگان انجام خواهد شد.

 

 

مرکز سرویس تهران

بهترین دوست پورشه شما

اولین و آخرین! مرکز سرویس پورشه به عنوان اولین و مجهزترین مرکز خدمات پورشه مفتخر است با عرضه قطعات اصلی و دانش فنی پورشه، به همراه تجهیزات تخصصی بالاترین سطح استاندارد سرویس را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

وقت ارزشمند خودرا در جستجوی مرکز سرویس بهتر و یا ارزان تر هدر ندهید، کیفیت ارزان به دست نمی آید!

تیم فنی پورشه سرویس

پورشه مانند هیچ خودرو دیگری نیست! برای همین است که تجربه سرویس در مرکز پورشه هم مانند هیچ تجربه سرویس دیگری نیست.

تیم فنی ما متعهد به یک چیز است، برند پورشه! همانطور که پورشه شما نتیجه 70 سال تجربه در مسابقات ورزشی است، مهارت تیم فنی ما نیز نتیجه سالها تجربه است و با دسترسی به آخرین دانش فنی و بهترین ابزار همیشه برای شما آماده است.

برای همین است که پورشه شما در مرکز سرویس پورشه به دستان مطمئنی سپرده می شود که به همان اندازه که شما به پورشه تان عشق می ورزید به پورشه عشق می ورزند.

همانقدر که رانندگی پورشه برای شما هیجان انگیز است، سرویس پورشه نیز برای ما هیجان انگیز است. هردوی ما در یک در یک چیز مشترک هستیم و آن "عشق به پورشه است"